מצבר עד הבית, כללי

מצברים עד הבית

החלפת מצבר עד הבית לרכבי יוקרה

בכל בוקר, כאשר המוני בית ישראל וכל אזרחי המדינה יוצאים לעבודה, הם מתניעים את הרכב. אותה התנעה אפשרית לא רק בזכות הסוויץ' אלא אך ורק בזכות קיומו של מצבר. הוא דרוש למעשה לא רק בכלי רכב רגילים.

משמשים לא רק במכוניות או אוטובוסים. יש גם מצבר לבמת הרמה ולמכשירים ומתקנים נוספים (למשל במערכות סולאריות).

והפעם נספר קצת לא על מצבר לבמות הרמה או לרכב סתם אלא על מצבר פריקה עמוקה. ואם אתם צריכים דגם כלשהו, וולטה, ורטה, שנפ וכיוצא באלה, וגם כמובן מצבר פריקה עמוקה, פנו למצברים SOS. נוכל להביא לכם גם את הדגם הדרוש לכם ממש עד הבית.

מצבר עד הבית במחיר משתלם במיוחד.

מצבר לבמות הרמה

אחרי שפירטנו בכמה מילים לגבי מצבר פריקה עמוקה, נסביר ממש בקצרה על מצבר לבמת הרמה. במת הרמה זה מתקן בגודל משתנה, שנועד להוות תחליף לפיגומים או לסולמות גדולים. יש במות הרבה שיתאימו לפועל אחד ויש גם שיתאימו לכמה וכמה פועלים. אם אתם צריכים מצבר לבמות הרמה, נוכל להציע לכם פתרונות מגוונים. מצבר זה התחום שבו אנו מבינים יותר מכל ויש לנו פתרון לכל רכב ולכל מכשיר חשמלי שצריך מתח. חיפשתם מצבר פריקה עמוקה? מצברים SOS עומדים לשירותכם.
מצבר
לא משנה אם אתם מאלה שמעדיפים לכנות מצבר בשם בטרייה. אצלנו תמצאו כל מה שנחוץ. ולא מדובר רק בפתרונות שעליהם כבר דיברנו, כמו מצבר פריקה עמוקה או מצבר לבמת הרמה. מאופנועים ועד למשאיות, מרכבים אמריקאים ועד לרכבים מיפן או קוריאה, מהיום, כל מה שאתם צריכים במקום אחד. מצברים SOS: מצבר לבמות הרמה, לקלנועיות, לרכבים חשמליים, מצבר פריקה עמוקה ועוד סוגים נוספים.

מצברים חדשים עד הבית