כללי

מצבר שנפ 55 אמפר

הרבה מחשבה הוקדשה לנושא חסכון בהוצאות של הדלק ובו זמנית גם לצמצום זיהום האויר. קיימת הסכמה כי הצורך והרצון של כלל בעלי הרכבים הוא לחסוך בהוצאות הדלק.

החל משנת 2012  החלה הקפדה יתרה על הרגולציה של רמת פליטת גזים מותרת, על מנת להקטין בצורה ניכרת את זיהום האויר. בעקבות כך, קיימת דרישה מתגברת למערכות ברכב אשר מקטינות את רמת זיהום האויר.
יתן לראות יותר ויותר רכבים חדשים כבים בזמן שהם בעצירה מוחלטת. כאשר המנוע דומם, באופן טבעי אין פליטת גזים ולכן הדבר  משפיע בצורה משמעותית על פליטת הגזים הכללית של הרכב. 

בהמשך הרכב נדרש לחזור לפעילות מלאה תוך זמן קצר, לכן עליו לעמוד בדרישה זו של התנעה מהירה. בעקבות כך נולד הצורך במצבר חזק במיוחד, עמיד ואמין כגון מצבר שנפ 55 אמפר, מצבר שנפ 62 אמפר, מצבר שנפ 65 אמפר וגם מצבר שנפ 66 אמפר. SOS מצברים היא חברה מקצוענית אמיתית אשר דוגלת במתן שרות אמין ומקצועי ללקוח ומעניקה את המחירים הזולים ביותר. שם החברה מתאר כמובן את התנהלותה – מצברים "אס. או. אס." מתחייבת להגיע ללקוחותיה בזמן המהיר ביותר עם ניידת השירות.

מצבר שנפ 55 אמפר הוא מצבר חזק אמין ועמיד לאורך זמן. משאבים רבים הושקעו בפיתוח ויצור של מצבר שנפ 55 אמפר, אשר עומד בדרישות ותקנים מחמירים ביותר ומותאם בצורה מושלמת לרכבים החדישים. מצבר שנפ 55 אמפר מתאפיין בעמידות שלו, וכך גם מצבר שנפ 62 אמפר, מצבר שנפ 65 אמפר, מצבר שנפ 66 אמפר.

כל המצברים הנ"ל של שנפ בנויים במיוחד לעבודת טעינה ופריקה מאומצת והם עונים לצרכים של המכוניות החדשות. מן הראוי לומר כי מנגנון החזרת האנרגיה למצבר מקטינה באופן ניכר את פליטת הגזים מהרכב ובנוסף גם משפרת את עבודת המנוע. המצברים של שנפ מיוצרים במיטב הטכנולוגיה המתקדמת דבר אשר מקנה למצברים הללו ביצועים משופרים, עמידות גבוהה ויכולת עבודה ברמה גבוהה אשר מספקת חשמל לכל צרכי הרכב, כגון מיזוג אויר, תאורה, עצירה והתנעה מחודשת. יתרונות רבים יש למצברי שנפ, החל מחסכון בדלק, שיפור בביצועים של הרכב, הפחתה של גזי הפליטה ושמירה על איכות הסביבה. באס. או. אס. מצברים תוכלו לקבל יעוץ מקצועי ויחס אישי.