כללי

מצבר AGM בכפר סבא

בעולם הרכב המתקדם מגיע חלקים לרכב יותר מתקדמים ויותר משוכללים שמתאימים לפונקציות הנוספות שבאות עם שכלול הרכב.

חלק מההתקדמות בעולם הרכב זה לחסוך יותר בדלק, בכך יוצרה מערכת  סטרט סטופ כדי לקבות הרכב בזמן העצירה ולהניע אותו מחדש שחוזרים לנסיעה, כמו בעצירה ברמזור או פקק.

לשם כך, נוצרו מצברים חדשים בשביל לעבוד עם השיטה הזאת. מצבר AGM הוא המצבר הטוב בשוק לרכבים אלה.

SOS מצברים עם סניפים בכל הארץ לשרת אותך אם תצטרך למצבר, המצבר זה חלק חשוב מהרכב, בלי אותו אתה לא יכול לזוז לשום מקום עם הרכב. לשם כך SOS מצברים הקימה השירות שלה בכל הארץ, אם תצטרך מצבר AGM בכפר סבא או מצבר AGM ברעננה תפנה אצל SOS מצברים כדי לקבל השירות המקצועי ולקבל יעוץ לתאם לך המצבר המתאים לפרטי הרכב שלך. אצלם יש סניפים לקבלת מצבר AGM בכפר סבא, מצבר AGM ברעננה ובכל רחבי הארץ. 

לכל רכב צריך לתאם המצבר המדויק המיועד לרכב הזה. אצל SOS מצברים תמצא הצוות המקצועי לייעץ לך ולתאם לך המבצר לרכב שלך, כך שאצלם תמצא כל סוגי המצברים שיתאימו לרכב שלך. לרכישת מצבר EFB בכפר סבא או מצבר AGM בכפר סבא, תקבל היעוץ לקבלת בדיוק המצבר שלכב שלך, עם כל המבחר של המצברים שעובדים בשביל שיטת סטרט סטופ. יש כמה סוגים של מצברים בשביל כל רכב, לתאם לך מצבר בדיוק לפי צרכיך ולרכב שלך, כך שתקבל המוצר שהכי מתאים לך מכל הבחינות ועם המחירים הכי זולים במחר היחיד של המצברים בארץ ובכל רחבי הארץ, תפנה בשביל קבלת מצבר AGM בכפר סבא וגם מצבר EFB בכפר סבא. 

מצבר EFB זה מצבר חדש בשוק, כך שגם מתאים לרכבים בהנעת דטרט סטופ וגם יותר זול ממצברים AGM, לקבלת מצב EFB ברעננה ובכל רחבי הארץ או מצבר AGM בכפר סבא, תפנה אל SOS מצברים לקבלת המצבר הכי מתאים לרכב שלך עם כל המבחר היחיד בשוק לבחירתך. מצבר EFB הוא טיפה פחות ממצבר AGM אבל אתה יכול לקבל אותו במחיר הרבה יותר זול. לקבלת מצבר AGM בכפר סבא או מצבר EFB ברעננה פנה לסניפים של SOS מצברים בכל רחבי הארץ לקבלת המצבר הכי טוב ומתאים לך מהמבחר היחיד של כל המצברים בארץ.